Waardecreatie: op een andere wijze toekomstbestendig organiseren van de Vierdaagsefeesten
Het organiseren van een van de grootste open en vrij toegankelijke evenementen van Nederland is in huidige tijd niet gemakkelijk: veranderende wet- en regelgeving, stijgende kosten, een steeds veranderende publieke opinie en een flinke dosis stakeholdersmanagement.
Het heeft ertoe geleid dat we onze manier van kijken naar de toekomstbestendigheid van Vierdaagsefeesten hebben bijgesteld. Voor wie en van wie is ons evenement (dit jaar de 54e editie) eigenlijk? Welke waarden zijn belangrijk en hoe vergroten we deze waarden voor bezoekers, ondernemers en bewoners? Het heeft geleid tot een hernieuwde meerjarenstrategie die we gaan meten langs de lijn van ons waardecreatiemodel.
Ik geef jullie graag een kijkje in dit proces en wat dit precies inhoudt.
Passie voor evenementen en samenwerking
Mijn hart gaat sneller kloppen als ik met een team werk aan het ontwikkelen en realiseren van ideeën. Creativiteit, enthousiasme en maatschappelijke impact staan daarbij centraal.
Als directeur-bestuurder van ACBN en de Vierdaagsefeesten organiseer ik evenementen in Nijmegen, waaronder een van de grootste gratis toegankelijke festivals van Nederland: de Vierdaagsefeesten. Daarnaast ben ik voorzitter van de Vereniging van Grootschalige Open Evenementen (VGOE), waar we kennis delen en samenwerken.
Ik woon in Nijmegen, ben getrouwd, vader van twee en sport graag. Niet onbelangrijk naast het harde werken: work hard, play hard!
Nationaal Congres
Evenementen